За основу взяті правила ФСУ. Доповнення чи пропозиції описуємо в коментарях (пукт в правилах + Ваша пропозиція). Правила будуть з часом змінюватися відповідно до умов та вимог часу. Дата редакції буде вказана після кожної зміни.
Від 1 травня 2018р. 17:00
1. Умови участі
1.1. До гри допускаються команди та учасники віком 18+. Присутність гравців віком до 18 - за рішенням і повною відповідальністю та умовами організатора гри.Наприклад за наявності підписаного документа від батьків про відсутність претензій у випадку отримання травми (посилання на документи Документи) або/і присутністю батьків на грі, тощо.
1.2. Мінімальний склад команди- 2 осіб.
1.3. Умови допуску до команди визначаються самою командою.
1.4. Кожна команда повинна мати свою назву для ідентифікації у страйкбольній спільноті.
1.5. Кожна команда повинна мати свого представника/ командира/ капітана, що представлятиме та відстоюватиме інтереси своєї команди.
1.6. Усі приймають участь в іграх на добровільній основі.
1.7. Кожному гравцю рекомендовано мати захисне екіпірування.
1.9. Необхідною умовою допуску до гри є наявність захисту очей – окуляри/маска, що витримують постріл найпотужнішого тюну впритул.
Для гравців до 18 років- обов’язковий захист лиця (зубів).
1.10. Позначення мертвого здійснюється за допомогою червоної/оранджевої/білої матерії або підняттям догори руки.
1.12. Правила поширюються на усіх гравців, котрі приймають участь у грі.
1.13. У випадку спірних моментів можливі переговори, але їхні результати не повинні суперечити основним правилам страйкболу.
1.14. Гравці, котрі не погоджуються з правилами, до гри не допущені. Гравці, котрі систематично порушуть правила – будуть дискваліфіковані та повинні покинути ігрове поле. Дискваліфіковані гравці можуть бути знову допущені до ігор після загального голосування. Повторна дискваліфікація - заборона допуску гравця-порушника до ігор за правилами ЛСР.
2. Дії під час гри
2.1. Гру проводять на заздалегідь обговореній території.
2.2. Дозволено використання різного роду радіостанцій, лазерних прицілів, ліхтарів, петард (не вище "Корсар 4"), а також військового спорядження.
2.3. “Вбитим” вважають гравця у таких випадках: попадання із зброї у будь-яку частину тіла чи спорядження- корпус, голову, руки та ноги. Попадання хоча б одного елемета страйкбольної гранати або перебування у радіусі 5 м від вибуху такої гранати вважатиметься ураженням. Якщо граната вибухає у кімнаті – уся кімната вважатиметьлся ураженою.
2.4. “Вбитий” гравець повинен вимовити слово ‘вбитий’, поставити зброю на запобіжник, одягнути пов’язку мертвого (за її відсутності підняти руку) та прямувати до ‘мертвяка’, де він перебуває до завершення ігрового часу. ‘Вбитому’ гравцю заборонено спілкуватися із ‘живими’ гравцями, передавати їм зброю, виходити на радіозв’язок (за вийнятком неігрових моментів), робити постріли із зброї та ініційовувати вибухові пристрої.
2.5. Влучання у зброю та рикошет за влучання не вважатимуть
2.6. Дружний вогонь (Friendly fire- влучання у гравця своєї команди) – зараховуватимуть як просте влучання.
2.7. Рекомендовано не здійснювати пострілів із близької відстані та, по можливості, уникати пострілів у голову та інші травмонебезпечні частини тіла (пах і т.д).
2.8. Технічні проблеми окремого гравця- це його особисті проблеми і на хід гри не впливають.
2.9. Гру розраховано на абсолютну чесність. Якщо гравець відчув, що у нього влучили, чи, з певних причин не відчув, але гравець, котрий влучив у нього, впевнено вказує, що першого було поцілено, вибитий гравець повинен оголосити себе мертвим, постаити зброю на запобижник, одягнути пов’язку (за відсутності такої підняти руку) та швидко покинути ігрову територію, прямуючи у безпечне місце.
2.10. Якщо під час гри між гравцями виникає спір, то всі задіяні особи дисквалифіковані з поточної гри та повинни покинути ігрову територію у напрямку безпечного місця.
3. Некомбатанти
3.1. "Некомбатанти"- це особи, що перебувають на ігровій території, але безпосередньо в грі участі не приймають. До них можна також віднести: члени сім’ї, фото та кінооператори, журналісти, місцеве населення та туристи.
3.2. Некомбатанти, котрі приїхали на гру з однією із команд, заради уникнення непорозумінь, повинні пребувати на тій частині ігрово території, де будь-які ігрові дії заборонені, або поза ігровою територією. У випадку, коли некомбатант не виконує перечислених вище вимого, то ця особа несе усу відповідальність за можливі наслідки.
3.3. Ставлення до туристів, місцевого населення, грибників, рибалок та інших некомбатантів повинне бути нейтральне.
4. Зброя
4.1. Страйкбольною зброєю ввжають 6мм пневматичні копії бойової зброї промислового виробництва, виготовлені із металу, abs-пластику та легких сплавів. Усі моделі стріляють пластиковими кульками промислового виробництва (BB`s) калібром 6мм та вагою від 0.08г до 0.43 г.
4.2. Імітація вибухових пристроїв виготовляється на основі петард промислового виробництва Корсар №4 та наповненням їх страйкбольними кульками, горохом або кукурудзою.
4.3. Використання піротехніки потрібно обговорювати перед грою, якщо даний момент не описаний у правилах.
4.4. Усі новинки слід попередньо протестувати та впевнитись, що вони відповідають нормам безпеки перед застосуванням їх вже у грі.
4.7. Поділ на категорії (штурмова гвинтівка, кулемент, снайберська гвинтівка і т.д) слід здійснювати як і за зовнішнім виглядом (копійність до справжньої) так і технічими даними.
4.8. Для допуску до гри, початкова швидкість вильоту кульки повинна відповідати нормам, наведеним нижче:
4.8.1. Максимальна швидкість вильоту кульки вагою 0.20 г. для штурмової гвинтівки 130 м/с.
4.8.2.Максимальна швидкість вильоту кульки вагою 0.20 г. для кулемета - 160 м/с. Дистанція – не менше 20м.
4.8.3.Максимальна швидкість вильоту кульки вагою 0.20 г. для снайперської гвинтівки – 250 м/с. Дистанція – не менше 25 м. Автоматичний режим вогню повинен бути відсутній.
4.8.4.Максимальна швидкість вильоту кульки вагою 0.20 г. для пістолета – 130 м/с.
4.9. Максимальна похибка швидкості +/- 5 м.с.
4.10. Усі виміри здійснюють за допомогою кульок вагою 0.20 г.
4.11. Ініційовану гранату категорично заборонено торкатися рукою. Таку гранату можна відштовхнути ногою. Якщо я ризик травматичного ураження гранатою, обов’язково слід затулити голову руками та відвернутися від гранати.
4.12 Ножі
4.12.1. У грі можна використовувати лише нетравматичні репліки ножів, вироблених із резини чи м’якого пластику із скругленим (затупленим) вістрям чі ріжучими кромками.
4.12.2. "Вбивство" ножем: ніж слід тримати за рукоятку, лезо направлене вперед. Позначення удару: легкий контакт ножем у корпус. Заборонено наносити удари у кінцівки, голову
та шию. Уражений ножем повинен мовчки одягнути пов’язку (за її відстуності підняти руку) та покинути ігрову територію; у нічну фазу гри – ввімкнути режим мерехтіння на
червоному маячку. Наносити контакт ножем слід лише нижче шиї та вище поясу, і не більше одного разу на ту ж людину.
4.12.3. Блокувати контакт ножем заборонено.
4.12.4. Метати ніж заборонено.
5. Обмеження
5.1. Заборонено приймати участь у гри без захисних окулярів. Для гравців до 18 років – обов’язкова наявність захисної маски лиця.
5.2. Заборонено стріляти по некомбатантах.
5.3. Заборонений будь-який спір під час гри.
5.4. Заборонена участь у грі гравців у стані алкогольного чи наркотичного сп’янінння. Заборонене вживання алкогольних чи наркотичних речовин перед та під час гри.
5.5. Заборонено використовувати зброю, що не відповідає вимогам, описаних у цих правилах.
5.6. Заборонено використовувати елементи рукопашного бою.
5.7. Заборонено використаття стробоскопічного режиму на тактичних ліхтариках.
5.8. Заборонено використовувавти ЛЦУ потужнистю більше 5вт.
5.9. Стрільба ‘по-сомалійськи’ дозволена (якщо інше не обумовлене організатором гри).
5.10. Заборонено використання фабричних димів на основі метанхлоридних сумішів (наприклад РДГ-2х та РДГ-П).
5.11. Заборонено використовувати РСП та РОП (ручні військові сигнальні та освітлювальні патрони).
5.12. Дозволено використовувати піротехнічних імітацій гранатометів, підствольних грататометів, реактивних гранатометів, ракетних установок, мінометів та артилерійських систем.
Заряди таких імітацій (гранати, міни, снаряди і т.д) повинни складатися із 2 частин – пускової та розровної.
Дозволені заряди, в котрих використовуються розривні частини на основі петард промислового виробництва потужністю, еквівалентною чи меншою потужності ''Корсар 4''.
Допускаються лише ті заряди, пускова частина яких забезпечує безпеку при попаданні розривої частини у людину в притул.
Використання військової піротехніки, вибухових пакетів, сигнальних ракет, реактивних снарядів тощо - категорично заборонено!
5.13. Дозволено використовувати лише дими промислового виробництва крім вийнятку, описаного в п.5.10.
5.14. Заборонено використовувати піротехніку на реактивній тязі (якщо інше не обумовлене організатором гри).
5.15. Монтування та ініціацію ігрової піротехніки (імітація вибухив і т.д) здійснює лише сертифікаований піротехнік (фірма). Не стосується виробив на основі “Корсар 4”.
5.16. Заборонено використовувати саморобні нетестовані димові шашки.
5.17. Заборонено використовувати гранати, дими та іншу піротехніку з відкритим вогнем у період травень-вересень.
5.18. Заборонено використовувати дими у приміщенні.
6. Відповідальність гравця
6.1. Гравець, котрий отримав травму під час гри, несе повну відповідальність за всі наслідки. Команда, організатор та інші гравці не несуть відповідальність за інших, але зобов’язані надати першу допомогу у випадку необхідності.
6.2. Виконання цих правиль допоможе мінімізувати ймовірність отримання травм на іграх, а також уникнути спірних моментів, що негативно впливають на гру.
6.3. Огранізаторам дозволено додавати для ігор додаткові пункти правил.
. Так само на тому ж форумі ФСУ повно ігр де пишуть що гра по правилам Міліка, а це вже жорстке порушення правил ФСУ по вихлопу. І є ще така фігня як "доповнення" туди взагалі можна вписати любе - рябе і туж швидкість теж, ну але ж це получається нонсенс. Навіть поранення - це доповнення які порушуть правила ФСУ 
